sobota, marec 01, 2008

30. februar?

Današnji post bo mogoče že malo pozen... Vsaj za tiste, katerim sva z Bio hoteli voščiti za 4., 8., 12., 16.,... rojstni dan.

Prijatelja sta par dni nazaj navdušeno gledala po nosečniškem koledarčku kdaj se morata "spraviti k delu", da bo njun otroček prijokal na sv
et 29.2.2012. Joj joj joj, Gorenjca, še za torto nebi dala vsako leto :P

Jaz pa tarnam že samo ta mesec, ker nima 30, da bi Bia konkretno dopolnila 7 mesecev. Tako da se je to zgodilo nekje vmes med včeraj in danes :)


Bia se je popoldne fino naspala, tako da je bila zvečer pripravljena na "pižama party". Družbo sta ji delala še sestrična Ajda in
striček Domen.

(pa tele nočne fotke so švoh, ker večinoma fotkam z mobitelom)

In Biini dosežki pri 7. mesecih?

Čeblja, kot prava ženska. Najbolj se ji po ustih vrti "ata, ata", občasno to postane tudi "ajda", potem baba, tata in dada. Na "mama" pa še čakam... :) Spušča še druge nedoločljive zvoke - nekaj vmes med cviljenjem in renčanjem (?), ...

Najbolj zanimiva stvar so razni daljinci in telefoni. Za silo je dober tudi njen ta igračkast. Oči je navdušen nad njenim zanimanjem za tehniko (dokler ne poskuša utopiti njegovega telefona s slino).

Njen jedilnik se je že kar popestril. Poleg klasične začetne zelenjave in sadja sedaj je še kus kus, ajdovo kašo, polento, puding na kompotu in meso - zajčka! In seveda piškote. Včeraj sem ji prvič dala tudi sojin puding. Se mi zdi, da je klub ljubiteljev čokolade dobil še eno članico. :)



Pri plazenju pa tudi že počasi napreduje. Motivirajo jo kakšne igračke, najbolj veselo sledi tejle želvici. (Vzoru primerna pa je tudi hitrost premikanja, počaaasi, hi hi)



Te stvari mi trenutno padejo na pamet. Je pa itak tisoč stvari, ki jih Bia pogrunta vsak dan...
In, ki mi vsak dan dajo še dodatnih tisoč razlogov, zakaj tako ljubim to moje malo bitjece...

1 komentar:

Špela pravi ...

Kao uradno je danes, sem ravno videla na tickerju, da piše "Bia is 7 months old"