četrtek, julij 05, 2007

7 nepomembnih stvari o meni

1. Sem tiste "sam svoj mojster" narave. Dokaj dobro znam popraviti vsako stvar, obnoviti, sčistiti, polakirati, priviti, skrajšati, ... Perfekcionizem in trma mi tu prideta čisto prav. Postanem pa tudi rahlo živčna, ko opazujem druge, ki malenkost manj sposobno od mene opravljajo določena opravila (če nebi bila ravno noseča, bi tudi ploščice v kopalnici sama položila).

2. Ne maram preveč dotikanja... Npr. voščiti za rojstni dan/novo leto mi že od malega dela preglavice. Tudi objemi in slučajni dotiki niso najbolj "moja" stvar. Najbolj pa mi gredo na živce ljudje, ki se nenadno dotikajo mojega trebuha.

3. Rada dolgo spim. Rada poležavam, lenarim, se crkljam, ... V tem primeru sva si z Luno zelo podobni.

4. Rada imam živali. Pse, mačke, miške, zajčke, konje, ... Obžalujem, da me je sredi pubertete prijela fobija pred krvjo, in izbrisala željo po veterinarskem poklicu. Pozdravila bi lahko vse (mogoče bi imela le manjše probleme s kokošmi, golobi in kobilicami (a to so itak dokaj zdrave živali))

5. Učiti se mi je v veselje izključno zaradi pestre uporabe pisarniškega materiala. Razni blokci, samolepilni listki, barvni svinčniki, dišeči markerji, ... Če so moji zapiski roza barve in dišeči, lahko pričakujem 10.

6. Roza barvo sprejemam samo v obliki blokcev in svinčnikov (in bloga). Oblačil/torbic/ličil/... pri meni v tej barvi ni. Pojavljajo se pa v Biini. Hmm.

7. Z lahkoto se navežem na stvari, živali, ljudi... In potem potrebujem veliko časa preden jih "pozabim". Tako s težavo mečem v koš razne "listke z dopisovanjem" iz prvega letnika, kamne (za katere niti ne vem več od kod sem jih privlekla), stare postre, bivše ljubezni in iskrene, a oddaljene, prijatelje.

nebi nadaljevala verige... me pa zanima 7 n.s. o
urši, petru, maruši, brankotu in tomažu

Ni komentarjev: