četrtek, julij 01, 2010

Prvo krilo

Moja šiviljska zgodovina je dolgočasna, nezanimiva in na čase celo malce sramotna ;)

Dve leti nazaj sem navdušeno domov prinesla nov šivalni stroj... Ki pa je ostal v škatli do tistega decembra... ko sva se s Tomotom odločila, da narediva za Božička našim družinskim puncam predpasnike. Ker pa sva itak odlašala do zadnjega, sem jih jaz izrisala, izstrigla.... šival pa je Tomo :) In tako je ostalo do danes... Tomo, a mi plis skrajšaš hlače. Dej sam tale rob mi zašij, ... itd... -To je ta sramotni del, da moj mož zna šivat, jaz pa ne ;)

Odkar sem kupila mašinco, sem spremljala svašta bloge in oh in sploh delala načrte (v glavi) kaj vse bom jaz šivala. Ha. Par dni nazaj pa mi je bilo zadosti. Vzela sem navodila v roke, odgrnila mašinco in začela. A na xy blagu za hec je šlo ok. Nisem pa se spravila, da bi zares nekaj urezala in zašila. 

Tako sem za začetek dokončno uničila eno mojo majčko (ki sem jo že prej uničila z mastnim madežem, ki ne gre ven). In nastalo je eno ultra mini krilo za Bio.

Šivala sem valda samo ta nujno... spodnji in levi šiv krilca sta original, desni in zgornji v katerega je všita elastika pa sta moja. Se je treba znajti. Morala sem si zagotoviti Biino nadušenje, da me ne mine šiviljska evforija, zato sem hitro nalikala na krilo eno hello kitty. In zmaga! (noče je sleči)

2 komentarja:

Urša pravi ...

Ooooooooo lepooooo! Kakšen je pa to material? a maš overlock mašino al navadno? :)

Špela pravi ...

še nisem pri drugih materialih kot pa bombažu :)

pomoje je navadna. :S ampak v navodilih neki piše overlock šiv. čeprov to je še beyond me. zdej grem na cik cak ;) čez kakšn let bom mogoče približno toliko vedela kot ti in bova imele lahko tako debatico :) (do takrat te pa mogoče edino pocukam za praktične nasvete)