sreda, april 30, 2008

3/4 leta

Oba s Tomotom sva si vzela malo počitnic (on v službi, jaz na faksu). Tako imamo čas "letat" naokrog (a premalo energije na koncu, da vam pokažemo fotke)

Danes je Bia dopolnila 9 mesecev.

Najnovejši triki so: "bravo bravo"/"prosim prosim", kazanje s prstom kam bi šla, kaj jo zanima, kaj gleda. Pomaha "pa-pa", da "čaw", pokaže kako veliiiiika je.

Po novem tudi ponavlja besede, ki jih ji rečeš (njej poznane) - ata, teta, baba, dada, do, ...

Puza ko nora, se sama vsede, pobere in vstane ob opori. Ob opori se tudi premika levo in desno.

V vozičku ni več zanimivo gledat mamice, tako smo jo obrnili okrog. Je mali firbec in veselo čekira vse naokrog. Vedno pogosteje pa gremo na sprehod tudi s triciklom, v katerem ponosno sedi in po titovsko pozdravlja mimoidoče.

Prehrana je postala malo bolj pestra z rozinami, suhimi slivami in suhimi marelicami. Sedaj sledi kakšna "Klarčeva" postrv, nato pa še uvajanje novega sezonskega sadja in zelenjave. Še vedno pa ostaja prava gurmanka.

Zgodba z zobki je takršna, da jih slišimo že, vidimo pa še ne čisto. Kljub temu z dlesnimi veselo melje mehko kuhane koščke hrane.

Zadnji teden je že fejst opazila, kdaj naju s Tomotom ni bilo zraven, kdaj sva jo pustila v varstu. Drži se naju ko klop, in dvakrat premisli, kdaj bi šla h komu drugemu v naročje.

In moja najljubše novitete? Če ji rečem: "moja moja", se stisne k meni. Če pa ji nastavim šobico in rečem: "lupčka" pa pritisne svoja slinasta ustka k mojim. Ah, se topim :)

(jaz sem izmučena... s slikami in filmčki nadaljujem jutri)

Ni komentarjev: